Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

2/6/10

Έρχονται κάγκελα και κάμερες στο λιμάνι Ναυπλίου. Σε ιδιώτη η ασφάλεια

Εγκρίθηκε τελικά την προηγούμενη εβδομάδα η μελέτη για το σχέδιο ασφάλειας για το λιμάνι Ναυπλίου, ώστε να καλύπτεται η συμφωνία Σένγκεν.


Τις εργασίες θα τις πληρώσει το Λιμενικό Ταμείο Ναυπλίου. Εκείνο που προκαλεί εντύπωση πάντως είναι το γεγονός ότι ο υπεύθυνος ασφάλειας θα είναι ιδιώτης. Ντόπιος μεν, ιδιώτης δε.

Άγνωστο παραμένει αν ο ίδιος θα διαχειρίζεται το υλικό από τις κάμερες που θα τοποθετηθούν, και αν θα εξασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα, όσων θα καταγράφονται. Φυσικά στο λιμάνι δεν θα μπορεί να μπαίνει οποιοσδήποτε και φυσικά δεν θα μπαίνει όποιος δεν διαθέτει την ειδική κάρτα, που φαίνεται ότι θα εκδοθεί. Όμως και πάλι η διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων και η διαχείρησή τους είναι ένα ιδιαίτερα σοβαρό ζήτημα, που αναμένεται να συζητηθεί και να προβληματίσει.

Εκτιμάται ότι σε λιγότερο από έναν χρόνο, θα έχουν ληφθεί τα μέτρα ασφάλεια που προβλέπονται. Μένει να αποφασιστούν κάποιες λεπτομέρειες, όπως πόσες πύλες εισόδου και εξόδου πρόκειται να κατασκευαστούν κλπ.

Το θέμα της ασφάλειας του λιμανιού του Ναυπλίου είχε ξεκινήσει από το 2007, όταν άρχισαν να ασκούνται αφόρητες πιέσεις από την Ε.Ε. και από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για εφαρμογή της συνθήκης, ώστε να εξασφαλίζεται η προστασία των επισκεπτών της πόλης που φτάνουν με κρουαζιερόπλοια.

Μάλιστα είδαμε τις τελευταίες ημέρες την αγωνιώδη προσπάθεια των λιμενικών να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων, που έδεσαν στο Ναύπλιο, με την τοποθέτηση προσωρινών κάγκελων και συνεχείς περιπολίες. Το λιμεναρχείο πάντως, όλες αυτές τις ημέρες είχε αποκλείσει τα αυτοκίνητα σε μεγάλο τμήμα του λιμανιού της πόλης, για να αποβιβαστούν και να αποβιβαστούν κατόπιν και πάλι οι τουρίστες του κρουαζιερόπλοιου.

Το αρχικό σχέδιο, προέβλεπε να τοποθετηθεί τεράστια περίφραξη ύψους 2,40 μέτρων με προέκταση συρματοπλέγματος, και κάμερες ασφαλείας, ώστε το λιμάνι να γίνει κλειστό.

Οι διαπραγματεύσεις ωστόσο, που έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2007 ήταν σκληρές και το Λιμενικό Ταμείο Ναυπλίου είχε αντιπροτείνει αφενός να μην κλείσει όλο το λιμάνι και αφετέρου να μην τοποθετηθεί η τεράστια περίφραξη που θα αλλοιώσει την εικόνα της πόλης.

Είχαν αντιπροταθεί κάγκελα ύψος 1,50 μέτρων, χωρίς πρόσθετο συρματόπλεγμα, με την σύμφωνη γνώμη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, και η τοποθέτησή τους να γίνει σε τμήμα του λιμένος παράλληλα με τη θάλασσα, ενώ η είσοδος αυτού του τμήματος να γίνεται από την πλευρά του «Καραμανλή». Ακόμα είχε αντιπροταθεί η φύλαξη με περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο όμως στερείται το Λιμεναρχείο Ναυπλίου.

Αυτό το σχέδιο φαίνεται ότι τελικά θα υλοποιηθεί, αν και πλέον το Λιμενικό Ταμείο Ναυπλίου, δεν δίνει λεπτομέρειες επικαλούμενο το απόρρητο της ασφάλειας.

Τέλος, γρίφος παραμένει το πώς θα επιλύσει το πρόβλημα της στάθμευσης ο δήμος Ναυπλίου, όταν κλείσει το λιμάνι.

Ένα πρόβλημα που φαίνεται ότι θα φανεί μετά τις εκλογές και όταν κατασκευαστεί το έργο της ασφάλειας. Ήδη, αυτή τη στιγμή, ακόμα και με την μετατροπή του λιμένος σε χώρο στάθμευσης το πρόβλημα στάθμευσης είναι μεγάλο σε αργίες και τριήμερα. Πόσο μάλλον όταν θα αποκλειστεί σε μόνιμη βάση ένα μέρος του λιμανιού.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ