Άρθρο του Άκη Γκάτζιου
ΜΟΝΟ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ ταξιδιώτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το τρένο για να φτάσουν από την Αθήνα στο Άργος, στο Ναύπλιο ή στην Τρίπολη, αφού ο χρόνος του ταξιδιού ξεπερνά κατά πολύ τον χρόνο που χρειάζεται κάποιος να διανύσει την ίδια απόσταση με το λεωφορείο, πόσο μάλλον με αυτοκίνητο.
ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ξεκίνησαν να πηγαινοέρχονται και φαίνεται ότι κάποιοι χαίρονται για την έλλειψη επιβατών, αφού ο πιθανός (;) στόχος να αποδειχθεί ασύμφορη η γραμμή επιτυγχάνεται. Τα εκατομμύρια ευρώ που ξοδεύτηκαν για την αναβάθμιση του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, πολύ φοβάμαι ότι θα πάνε στράφι, μιας και η επαναδρομολόγηση της γραμμής μετά από πολλά χρόνια, δεν συνοδεύτηκε ούτε από την κατάλληλη προβολή, ώστε να το πληροφορηθούν οι επιβάτες, ούτε από τις αναμενόμενες ταχύτητες των συρμών που πράγματι θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ η Πελοπόννησος και ο ΟΣΕ όταν οι ταχύτητες του τρένου είναι ίδιες ή και χειρότερες από εκείνες προ της ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής; Γιατί ξοδεύτηκε ο πακτωλός των χρημάτων όλα αυτά τα χρόνια; Γιατί δεν δεσμεύεται ο ΟΣΕ ότι τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν με την επαναλειτουργία θα διορθωθούν; Πότε θα αυξηθούν οι ταχύτητες και τα δρομολόγια; Τι συμφέροντα κρύβονται τέλος πάντων και οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια από την πρώτη κιόλας ημέρα της επαναλειτουργίας, στην κατάργηση και πάλι του σιδηροδρόμου;
ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ η τοπική αυτοδιοίκηση της Αργολίδας δεν ασχολείται με τα ζητήματα αυτά, για λόγους ακατανόητους, που είτε έχουν σχέση με την πολιτική ταυτότητα των δημάρχων και των λοιπών αιρετών που δεν θέλουν να πιέσουν την κυβέρνηση, είτε με την λογική ότι δεν τους αφορά αφού με τέτοια ζητήματα δεν πετυχαίνουν στόχους ψηφοθηρικούς. Όμως η τοπική κοινωνία είναι αυτή που πρέπει να διεκδικήσει την βελτίωση του σιδηροδρόμου και τα οφέλη που θα έλθουν με αυτόν, αφού κανείς άλλος δεν ασχολείται.
ΤΟ ΘΕΜΑ της επαναλειτουγίας του σιδηροδρόμου δεν επετεύχθη ακόμα. Μόνον όταν βελτιωθούν οι ταχύτητες κατά πολύ και προσαρμοστούν τα δρομολόγια στις απαιτήσεις των επιβατών μπορεί να επιβιώσει το τρένο, ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα την λειτουργία του στην περιοχή. Αν το καταλάβουμε νωρίς έχει καλώς. Αλλιώς, χάσαμε…
6/8/09
Χαίρονται για τα άδεια βαγόνια
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου