Η παρακολούθηση όλων μας από τον “μεγάλο αδερφό” και ο τρόπος επιβολής της ελεγχόμενης στάθμευσης στο λιμάνι του Ναυπλίου, καθώς όμως και η νομιμότητα των διαδικασιών που ακολουθήθηκαν, θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στη Βουλή. Οι υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Γιώργος Βουλγαράκης και Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος, καλούνται μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου να απαντήσουν στην ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Γιάννης Μανιάτης και στα παρακάτω ερωτήματα:
Ποιο είναι το καθεστώς που διέπει τη στάθμευση Ι.Χ. αυτοκινήτων σε όλα τα λιμάνια της χώρας που έχουν ανάλογα χαρακτηριστικά με αυτά του Ναυπλίου, είτε αυτά διαχειρίζονται από δημοτικά λιμενικά ταμεία είτε αποτελούν ανεξάρτητες εταιρίες του Δημοσίου;
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε στην περίπτωση του λιμανιού του Ναυπλίου, σύμφωνα με την άποψη των Υπουργών, αποτελεί τη βέλτιστη από πλευράς αποτελεσματικότητας και την άριστη από πλευράς νομικών διαδικασιών;
Το ζήτημα της ελεγχόμενης στάθμευσης στο λιμάνι του Ναυπλίου έχει αναστατώσει ολόκληρη την πόλη κυρίως μετά την απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου να ανατεθεί σε ιδιώτη η ευθύνη διαχείρισης του χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων.
Για τη συγκεκριμένη απόφαση έχουν δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο αντιδράσεις από το σύνολο των παρατάξεων της αντιπολίτευσης, από μέρος των δημοτικών συμβούλων της συμπολίτευσης, αλλά και από το σύνολο των επαγγελματιών της πόλης και αυτό γνωστοποιείται στο Κοινοβούλιο.
Η εφαρμογή της συνθήκης Σένγκεν στον λιμένα του Ναυπλίου, προβληματίζει επίσης έντονα, δεδομένου ότι σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΚΚΕ Ανδρέα Βασιλείου το υλικό που θα καταγράφουν οι κάμερες ασφαλείας ενδεχομένως να το διαχειρίζεται ιδιωτική εταιρία σεκιούριτι. Το ίδιο θέμα φαίνεται ότι απασχόλησε και τον Γιάννη Μανιάτη:
Είναι προφανές ότι μια τέτοια απόφαση θα έχει άμεσες επιπτώσεις στην τουριστική ελκυστικότητα του Ναυπλίου και ασφαλώς στην καθημερινή διαβίωση των μονίμων κατοίκων. Η επιχειρηματολογία όσων προωθούν τη λύση της ανάθεσης του συγκεκριμένου έργου σε ιδιωτική εταιρία στηρίζεται στη δήθεν πιο εύρυθμη λειτουργία της πόλης που θα προκύψει, καθώς επίσης και σε βασικές υποχρεώσεις που υπάρχουν στη λιμενική αρχή αναφορικά με την εφαρμογή της Συνθήκης SENGEN.
Το όλο εγχείρημα δημιουργεί σοβαρότατες επιφυλάξεις τόσο σχετικά με την αποτελεσματικότητά του, όσο και αναφορικά με τις διαδικασίες ανάθεσης σε ιδιώτη. Η ομόθυμη αντίδραση όλων των κατοίκων, αλλά και του συνόλου της δημοτικής αντιπολίτευσης αποτελούν ισχυρά στοιχεία αντιλόγου. Οι τοπικοί φορείς λήψης απόφασης δεν έχουν πληροφόρηση για το καθεστώς, τις προοπτικές, τις εναλλακτικές δυνατότητες κ.ά. που διερευνώνται, ή έχουν εφαρμοστεί σε άλλα λιμάνια της χώρας με ανάλογα χαρακτηριστικά με αυτά του Ναυπλίου.
31/10/07
Στάθμευση και μεγάλος αδερφός στη Βουλή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου