Κάθετα αντίθετος στην εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης στο Ναύπλιο εμφανίζεται ο υποψήφιος δήμαρχος Χρήστος Γραμματικόπουλος. Μάλιστα, μιλώντας στον «α», ξεκαθάρισε ότι ακόμα κι αν εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση από την παρούσα δημοτική αρχή, ο ίδιος αν εκλεγεί δήμαρχος θα την καταργήσει, αφού θεωρεί ότι το ζήτημα αντιμετωπίζεται αφενός με τις κατάλληλες υποδομές που θα προκύψουν από την κυκλοφοριακή μελέτη και αφετέρου με τους συνεχείς ελέγχους που θα κάνει η Δημοτική Αστυνομία.
Ο κ. Γραμματικόπουλος τονίζει: «Η ρύθμιση των κυκλοφοριακών ζητημάτων της πόλεως δεν είναι δυνατόν να ξεκινά με την επιβολή εισπρακτικών μέτρων ελεγχόμενης στάθμευσης στον πλέον «άνετο» χώρο της πόλεως όπως είναι το λιμάνι και μάλιστα σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για τον επαγγελματικό και όχι μόνο κόσμο».
Θεωρεί ότι «Η άναρχη κίνηση των αυτοκινήτων εντός του λιμανιού επιλύεται εύκολα και με ελάχιστο κόστος διά της εξωτερικής περιχαρακώσεως του χώρου και της δημιουργίας μιας εισόδου και μιας εξόδου».
Ο κ. Γραμματικόπουλος πιστεύει ότι «Τα μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλεως βρίσκονται σε κεντρικές αρτηρίες και κόμβους όπως η Άργους, η Αμαλίας, η 11η. Και η επίλυσή τους απαιτεί συνολική και συγκροτημένη κυκλοφοριακή μελέτη και δυναμική εφαρμογή αυτής».
Άλλη Πρόταση
Ο συνδυασμός «Άλλη Πρόταση», από την πλευρά του αντιδρά επίσης έντονα στην ελεγχόμενη στάθμευση προτείνοντας:
«Μελέτη κυκλοφορική στην πόλη για να ξέρει ο επισκέπτης πως μπαίνει στην πόλη που κατευθύνεται για στάθμευση και στην πορεία να ενημερώνεται για τις ελεύθερες θέσεις που υπάρχουν στους χώρους στάθμευσης. (απλό σύστημα καταγραφής εισόδου και εξόδου στους χώρους στάθμευσης) Για έτσι αποφεύγουμε τις ατέλειωτες βόλτες μέχρι να βρούμε χώρο.Ολοκλήρωση της συγκοινωνιακής μελέτης που έχει ανατεθεί για το ιστορικό κέντρο (πρόταση της δικής παράταξης για να ευλογήσουμε και τα γένια μας). Η μελέτη θα υποδείξει και τον τρόπο λύσης του προβλήματος της στάθμευσης των μονίμων κατοίκων του ιστορικού κέντρου.Χωροθέτηση συγκεκριμένου χώρου που με την στάθμευση του αυτοκινήτου θα παραχωρείτε δωρεάν ποδήλατο για τις μετακινήσεις. (η έννοια του δανειστικού ποδηλάτου που δίνει φυσιογνωμία στην πόλη )Λειτουργία τοπικής συγκοινωνίας για την αποτροπή χρήσης του αυτοκινήτου».
Ο Βασιλείου
Ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ και υποψήφιος δήμαρχος Ανδρέας Βασιλείου από την πλευρά του επισημαίνει :
«Πήραν την απόφαση αυτή επειδή σκέφτονται ότι εφόσον το λιμάνι περιήλθε στην ευθύνη του Δήμου, είναι δημοτικός χώρος, πρέπει να τον εκμεταλλευτούν και να τους αποδίδει. Λες και ο Δήμος είναι εταιρεία. Και πως ό,τι είναι στην ευθύνη του Δήμου αποτελεί πρώτης τάξεως ευκαιρία για μπίζνες από τους ιδιώτες. Και εδώ μιλάμε για μεγάλες μπίζνες. Το «μάρμαρο» βέβαια θα το πληρώσουν οι δημότες, οι τουρίστες και οι επισκέπτες της πόλης. Το προβλεπόμενο κόστος χρήσης του πάρκινγκ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Είναι να μη γίνει η αρχή. Στη συνέχεια είναι πολύ εύκολο να αναπροσαρμοστεί, πάντα βέβαια προς τα πάνω. Η πρόταση που έκανε στο τέλος της συζήτησης του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο ο δήμαρχος για «βελτιωμένες τιμές», έγινε για να δοθεί η δυνατότητα στους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού του, που είχαν διαφοροποιηθεί, να υπαναχωρήσουν. Δείχνει απλώς τα όρια των διαφοροποιήσεων στο πλαίσιο της πλειοψηφίας. Είναι αστείο η δημοτική αρχή να κάνει λόγο για «τάξη στο λιμάνι», όταν τα αδρανή εξακολουθούν να μεταφορτώνονται στο λιμάνι.
24/10/07
Γραμματικόπουλος: Θα καταργήσω την ελεγχόμενη
Ετικέτες ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Αναρτήθηκε από AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ στις 15:56
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου