Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

10/12/08

Το υπουργείο ξαναδεσμεύεται για την λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής

Θα λειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή Ναύπλιο – Άργος – Κόρινθος, διαβεβαιώνει ο υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Χατζηδάκης. Ο υπουργός σε απάντηση ερώτησης του βουλευτή Γιάννη Μανιάτη, επισημαίνει:
«Σε απάντηση της Ερώτησης με αριθμό 8124/14-10-2008 που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής κ. Ιωαν. Μανιάτης σχετικά με τη λειτουργία υπηρεσιών προαστιακού τύπου στο σιδηροδρομικό τμήμα Κόρινθος – Άργος- Ναύπλιο, σας διαβιβάζουμε το με αριθμό 1056805/24-10-2008 έγγραφο της Ο.Σ.Ε Α.Ε , με το οποίο παρέχεται η σχετική πληροφόρηση. Επιπρόσθετα σας πληροφορούμε ότι το έργο ήδη παραλήφθηκε και επίσημα και εντός των προσεχών εβδομάδων θα δοθεί στην κυκλοφορία ταυτόχρονα με την αναδιαμόρφωση των δρομολογίων».
Χαρακτηριστική είναι και η θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ΟΣΕ Γιώργου Γιαννούση: «O ΟΣΕ ανταποκρινόμενος στις κατευθύνσεις του Περιφερειακού Χωροταξικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου (10/2003) και του Γενικού Πλαισίου του Εθνικού Χωροταξικού Σχεδιασμού (6/2003) για την επέκταση και αναβάθμιση των υφιστάμενων υπηρεσιών προαστιακού τύπου στο τμήμα Κόρινθος- Άργος- Ναύπλιο προέβη στην «Αναβάθμιση των υφιστάμενων σιδ/κων γραμμών Κορίνθου Ανδρίτσας και Άργους Ναυπλίου», συνολικού μήκους 88,7 χλμ. στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο κλάδος Άργος- Ναύπλιο.
Το έργο που ολοκληρώθηκε πρόσφατα, αφορά την πλήρη ανακαίνιση της γραμμής με νέας τεχνολογίας υλικά και συγκεκριμένα με σιδηροτροχιές συνεχώς συγκεκολλημένες
Σε ολόσωμους από προεντεταμένο σκυρόδεμα στρωτήρες με σύγχρονους ελαστικούς συνδέσμους και έγινε με την συγχρηματοδότηση από τα ΠΕΠ Πελοποννήσου.
Με την καθολική ανακαίνιση του τμήματος αυτού, οι μέγιστες ταχύτητες θα μπορούν να φθάνουν τα 120 Km/h, όπου το επιτρέπουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
Στην ανακαινισμένη γραμμή η κυκλοφορία θα γίνει με σύγχρονους συρμούς RAIL-BUS, Προαστιακού Τύπου, σε συνδυασμό με την νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων μεταξύ Αθηνών – Κορίνθου (Προαστιακός), διαμέσου του Σιδηροδρομικού σταθμού της Κορίνθου».

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1. Να σταματήσει πια αυτή η κοροϊδία. Η γραμμή είναι έτοιμη εδώ και αρκετούς μήνες! Θα έπρεπε να λειτουργεί τουλάχιστον ένα χρόνο τώρα. Κωλυσιεργούν σκοπίμως για να ευνοήσουν τα συμφέροντα του αυτοκινητιστικού λόμπυ και αφήνουν σκοπίμως την Αργολίδα χωρίς σιδηροδρομική συγκοινωνία.

2. Δεν απαντούν καθόλου στο φλέγον ζήτημα του πόσα δρομολόγια θα βάλουν την ημέρα. Αν βάλουν 3-4 (λες και είναι χαπάκια για την πίεση) όπως οι πληροφορίες λένε, θα το οδηγήσουν στην οριστική απαξίωσή του και στο κλείσιμο (που άλλωστε είναι και η κατεύθυνση της επικίνδυνης κυβέρνησης).

Τουλάχιστον 9-10 δρομολόγια την ημέρα και ανταποκρίσεις με τον προαστικό on time με τη λιγότερη δυνατή αναμονή και με κράτηση θέσης (ή πυκνότερα δρομολόγια στον προαστιακό) είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη σωστή λειτουργία της γραμμής. Οι συρμοί να είναι διπλοί με κατεύθυνση Κόρινθος/Αργος/Ναύπλιο και Κόρινθος/Άργος/Τρίπολη και να ενώνονται/διαχωρίζονται στο Άργος.

3. Πώς θα αναπτύξει ένα τραίνο ταχύτητα 120 χλμτ/ώρα (ή ακόμα και 80) όταν έχουν αφεθεί να δημιουργηθούν αμέτρητες αφύλακτες διαβάσεις (παράνομες, ημινόμιμες και νόμιμες) και κανένας δεν κάνει καμμία προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός τους μέσω ανιπεδοποίησης ή κατάργησης/ενοποίησης; Τι κάνει γι' αυτό η τοπική κοινωνία, οι δήμοι, η νομαρχία, οι βουλευτές;

Και τέλος

4. Γιατί έχει αφεθεί βορά στα ιδιωτικά συμφέροντα η ιδιοκτησία του ΟΣΕ στην αποκλειστική (και με όσους ευκάλυπτους έχουν απομείνει από το απαράδεκτο ξύρισμα που έκανε η νομαρχία) λωρίδα κυκλοφορίας του, στο τμήμα ανάμεσα στο Άργος και στο Ναύπλιο; Μήπως δεν είναι δημόσια περιουσία; Και τι κάνουν γι' αυτό οι εκπρόσωποί της τοπικής κοινωνίας και οι βουλευτές;

Τους έχει περάσει από το μυαλό των τελευταίων ότι θα μπορούσε αυτό το τμήμα να χρησιμεύσει (με μικρό σχετικά κόστος) για να γίνει ένας ήπιος πεζοποδηλατόδρομος που θα συνδέει με ποδήλατο όλη την περιοχή από το Άργος μέχρι το Ναύπλιο και τους ενδιάμεσους προορισμούς (σχολεία, σχολές ΟΑΕΔ, συνεργεία, σούπερ μάρκετ κ.λπ.) κ.λπ.; Και αν το έχουν σκεφτεί έχουν κάνει κάποια ενέργεια γι' αυτό στον ΟΣΕ ή στο ΥΜΕ;

Ανώνυμος είπε...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

Ανώνυμος είπε...

Very good!I like your blog!
Very good content!
Personalized signatures:面对面视频斗地主,面对面视频游戏下载,淮安掼蛋,常州三打一,常州麻将

Ανώνυμος είπε...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ