Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

31/12/10

Πτώση 50% του τζίρου εορτών. Μαύρα μαντάτα εκπέμπονται από τον επιχειρηματικό κόσμο της Αργολίδας

Κατά 50% μειωμένος παρουσιάζεται ο τζίρος των καταστημάτων κατά την πρώτη φάση της εορταστικής περιόδου, σύμφωνα με εκτιμήσεις επιχειρηματιών του νομού.


Οι έμποροι αποβλέπουν πλέον στα δώρα της Πρωτοχρονιάς, αλλά και στις χειμερινές εκπτώσεις που αρχίζουν στις 15 Ιανουαρίου. Στο μεσοδιάστημα θα επιχειρήσουν όλοι να τονώσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με προσφορές, οι οποίες λόγω της εντεινόμενης κρίσης, ίσως και να φθάσουν στο 50% των τιμών, κατά περίπτωση.

Όπως υποστηρίζουν οι έμποροι, παραδοσιακά με το χριστουγεννιάτικο τζίρο περίμεναν να ρεφάρουν την μείωση του εισοδήματός και το κλείσιμο των υποχρεώσεών τους, αλλά τα ανοίγματα είναι τόσο μεγάλα, που αμφισβητείται έντονα η βιωσιμότητά πολλών επιχειρήσεων.

Προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πολίτης και να καλύψει τις ανάγκες του εν όψει εορτών, ορισμένες επιχειρήσεις, όπως φούρνος επί της Άργους στο Ναύπλιο, μείωσαν τις τιμές των προϊόντων τους μέχρι τέλους των εορτών.

Πολλά καταστήματα κάνουν ήδη προσφορές από 30% έως και 50%, ακόμα και αν δεν το αναγράφουν στην βιτρίνα τους προκειμένου να ξεπεραστεί η αρνητική ψυχολογία της εποχής. Και ο ίδιος και άλλοι έμποροι υπογραμμίζουν πως αρκετά προϊόντα τα οποία είναι σήμερα σε προσφορά πρέπει να τύχουν του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, καθώς αξίζουν πραγματικά και θα εξαντληθούν στην πορεία.

Κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, πάντως, η μεγαλύτερη κίνηση καταγράφτηκε στα παιδικά και τα παιχνίδια, αλλά και στα ηλεκτρονικά καθώς και στα προϊόντα της κινητής τηλεφωνίας, όπου έγινε στην κυριολεξία πανικός. Φυσικά, ο μεγάλος πονοκέφαλος των επιχειρηματιών παραμένει και έχει να κάνει με τα υψηλά ενοίκια των καταστημάτων τους για όσους δεν είναι ιδιοκτήτες. Υπάρχει συνεννόηση με τους ιδιοκτήτες, όμως, ακόμη δεν έχουν βάλει όλοι «νερό στο κρασί» τους, γι' αυτό και συνεχίζουν να κλείνουν πολλά εμπορικά, κυρίως, σε κεντρικούς άξονες των αγορών λόγω υψηλού κόστους.

Κάμψη σημείωσαν οι τουριστικοί επισκέπτες στον νομό της τάξης του 7-10% στο διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου, σύμφωνα με εκτιμήσεις τουριστικών παραγόντων. Αν συνεχισθεί η καθοδική πορεία των εισπράξεων, τότε θα εξατμιστούν τα κέρδη των ετών 2005 - 2008, οπότε σωρευτικά παρατηρήθηκε αύξηση των τουριστικών εσόδων της χώρας. Ενθαρρυντικό είναι, πάντως, το γεγονός ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις των τουριστικών επιχειρήσεων περιόρισαν τη πτώση της εισερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης. Ήδη για την περίοδο των Χριστουγέννων, γνωστή ξενοδοχειακή επιχείρηση στο Ναύπλιο, μείωσε τις τιμές κατά 70% προκειμένου να πετύχει προσέλκυση επισκεπτών. Φυσικά δεν αρκούν μόνο οι μεμονωμένες προσφορές ξενοδοχειακών μονάδων αλλά θα πρέπει να ακολουθήσει μείωση των τιμών και στα έξοδα για φαγητό κ.λπ., πράγμα πολύ δύσκολο αν υπολογίσει κανείς τις αυξήσεις στην ΔΕΗ και στα καύσιμα.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ