Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

9/12/10

Μεταφορά του προσωπικού του ΟΣΕ στους Δήμους. «Εξορθολογίζουν» του ΟΣΕ και ετοιμάζουν το κλείσιμο της γραμμής Κόρινθος-Άργος -Καλαματα

Με επιστολή που απέστειλε προς διαφόρους ΟΤΑ, μεταξύ των οποίων και σε όλους στην Αργολίδα, ο Υφυπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλ. Διακυβέρνησης Γ. Ντόλιος ζητά να καταγραφούν οι κενές θέσεις όσο και οι ανάγκες για σύσταση θέσεων ώστε να καλυφθούν από εργαζόμενους στα τρένα.


Στην επιστολή που εστάλη στους Δήμους και στην Περιφέρεια μεταξύ άλλων τονίζεται: «Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3891/2010, το πλεονάζον τακτικό προσωπικό των εταιρειών, του άρθρου 2 του ως ανώνυμου, που εποπτεύονται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μεταφέρεται με την ίδια σχέση εργασίας σε Δημόσιες Υπηρεσίες Ανεξάρτητες Αρχές ΟΤΑ α' και β' βαθμού και Ν.Π.Ι.Δ. του δημόσιου τομέα, ύστερα από αίτηση του. Η μεταφορά γίνεται σε φορέα ή υπηρεσία, σε νομό επιλογής του υπαλλήλου, εφόσον υπάρχει κενή θέση ή ανάγκη σε φορέα του νομού αυτού.

Προκειμένου το Υπουργείο μας και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να προβούν στις απαιτούμενες ενέργειες για τη μεταφορά του προσωπικού απτού, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε, μέχρι 3/12/2010/ τις κενές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που τυχόν θέλετε να πληρώσετε ή τις ανάγκες σας πέραν των κενών θέσεων προκειμένου να καλυφθούν με μεταφορά προσωπικού των εταιρειών ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στην περίπτωση γνωστοποίησης αναγκών, οι αναγκαίες θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου θα συσταθούν με την πράξη μεταφοράς του εν λόγω προσωπικού, με παράλληλη δέσμευση κενής οργανικής θέσης τακτικού προσωπικού.

Τονίζεται ότι οι κενές θέσεις ΙΔΑΧ καθώς και οι θέσεις που θα συσταθούν θα πρέπει να είναι αντίστοιχης ή παρεμφερούς ειδικότητας της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας με αυτή που ανήκει ο μεταφερόμενος».

Το πρόβλημα φυσικά για τους ΟΤΑ είναι ότι δεν έχει φτιαχτεί το νέο Οργανόγραμμα μετά την συνένωση που προέβλεπε ο Καλλικράτης και επομένως είναι μάλλον απίθανο να μεταγάγει προσωπικό πριν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις μεταξύ των συνενούμενων Δήμων.

Η πρόθεση πάντως της Κυβέρνησης για μείωση του προσωπικού στα Τρένα καθώς και την κατάργηση ορισμένων διαδρομών γίνεται όλο και πιό προφανής.

Αποτελεί σύμφωνα με τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς αδήριτη ανάγκη ο εξορθολογισμός της λειτουργίας του ΟΣΕ και η ανασυγκρότησή του όπου θα περιλαμβάνεται και ο πλήρης εξορθολογισμός των αναγκών σε προσωπικό που το πλεονάζον θα «φορτωθεί» στους ΟΤΑ

Στόχος είναι φυσικά και ο περιορισμός των ζημιών σε τμήματα του δικτύου με χαμηλή επιβατική ή εμπορευματική κίνηση που θα οδηγήσει στην κατάργηση διαδρομών, όπως αυτή των Κορίνθου-Άργους (Ναυπλίου)-Καλαμάτας.

Αντιδράσεις στην στάση αυτή της Κυβέρνησης υπήρξαν προς το παρόν από την «Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου», η οποία μεταξύ άλλων τονίζει ότι:

«Η κυβέρνηση διαλύει και ξεπουλάει το σιδηρόδρομο, κατακρεουργεί τις εργασιακές σχέσεις των σιδηροδρομικών και καταργεί το δίκτυο της Πελοποννήσου.

Με βάση το νόμο 3891/2010 βγάζει ως πλεονάζον προσωπικό 273 σιδηροδρομικούς στους Νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας και Μεσσηνίας και άλλους 331 από τους Νομούς Αχαΐας και Ηλείας.

Ουσιαστικά αφού διώχνει σχεδόν όλο το προσωπικό, καταργεί εντελώς το μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου.

Εμείς θεωρούμε ότι ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο πρέπει να διατηρηθεί, διότι, εκτός του ότι είναι το πιο οικονομικό, ασφαλές και οικολογικό μέσο και για επιβάτες και για εμπορεύματα, δεν πρέπει να δεχθούμε οι Πελοποννήσιοι, όταν έχουν πληρώσει οι φορολογούμενοι πολίτες 75 εκατ. ευρώ για να εκσυγχρονιστεί το δίκτυο, σήμερα να αποφασίζει η κυβέρνηση ότι θα το κλείσει. Έχει τεράστιες ευθύνες και δηλώνουμε ότι θα προσφύγουμε σε όλα τα όργανα και τους θεσμούς για να λογοδοτήσουν οι κυβερνώντες.

Επιπλέον, τονίζουμε ότι είναι απαράδεκτο να υπάρχουν επιδοτούμενα δρομολόγια σε όλα τα λοιπά συγκοινωνιακά μέσα, πλοία, αεροπλάνα, οδικές μεταφορές και να κλείνουν το σιδηρόδρομο.

Προτείνουμε, την Παρασκευή να υπάρξει Παμπελοποννησιακή κινητοποίηση στην Αθήνα και συνάντηση με τους κυρίους Ρέππα και Ραγκούση για να ζητήσουμε:

α) Να παγώσει και να τροποποιηθεί ριζικά ο Νόμος 3891/2010 περί των μετατάξεων.

β) Να διατηρηθεί το δίκτυο της Πελοποννήσου.

γ) Ανάλογα με την εξέλιξη των πραγμάτων, η Παμπελοποννησιακή Επιτροπή στη συνέχεια να εξετάσει την πορεία και τις μεθόδους του αγώνα».

Αντιδράσεις εντός της εβδομάδος αναμένονται και από άλλους φορείς, που βλέπουν το τρένο στην Πελοπόννησο εδώ και χρόνια να οδηγείτε επιλεκτικά σε μαρασμό.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ