Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

24/6/11

Κατέστρεψαν τα έργα της περιβαλλοντικής ομάδας του 1ου Δημοτικού Ναυπλίου

Σε μάστιγα εξελίσσονται η άνευ ουσίας αναγραφή υπογραφών ομάδων στους τοίχους και τα μνημεία. Ομάδες χιπ χοπ, καταστρέφουν τοίχους κατοικιών, ιδιωτικές επιγραφές, δημόσια κτήρια, πινακίδες και ιστορικά μνημεία. Πρόσφατα μάλιστα ομάδες μαθητών ανέγραψαν συνθήματα πάνω στις λυόμενες αίθουσες του 1ου Δημοτικού σχολείου Ναυπλίου, οι οποίες πριν λίγες ημέρες είχαν ζωγραφιστεί από την περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου, δίνοντας χρώμα και ζωή στο γκρίζο και στο απρόσωπο.
Η εκπαιδευτικός της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου, Ιωάννα Ζακυνθινού με ανακοίνωσή της παρεμβαίνει εκπαιδευτικά, ζητώντας από τους επίδοξους «γραφίστες» να σεβαστούν την δουλειά των μαθητών και να προτείνουν νέους τρόπους και χώρους έκφρασης:

«Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται όλο και πιο έντονα το φαινόμενο της αναγραφής κυρίως απολίτικων συνθημάτων στους τοίχους και στα μνημεία των πόλεων. Πρόκειται κυρίως για τα παιδιά της διπλανής πόρτας, τα δικά μας παιδιά, που με αυτόν τον τρόπο επιδιώκουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους και να μας κεντρίσουν το ενδιαφέρον. Στόχος των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας μας δεν θα πρέπει να είναι η καταδίκη και η καταστολή τέτοιων φαινομένων αλλά η κατανόηση των αιτιών που οδηγούν αυτά τα παιδιά, σε αυτές τις όχι και τόσο κομψές εκφράσεις που δείχνουν την ανάγκη για την κοινωνικοποίησή τους, την ισότιμη ένταξη και συμμετοχή τους στην κοινωνία.
Η εκπαιδευτική κοινότητα και η οικογένεια μπορεί και πρέπει να διαδραματίσουν αποφασιστικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή. Η συστηματική εκπαίδευση, με κατάλληλα προγράμματα, μέσα, υλικά και στρατηγικές διδασκαλίας, είναι ο καλύτερος τρόπος για να διαμορφωθούν η υποδομή και οι προϋποθέσεις για την κοινωνική ενσωμάτωση των αντισυστημικών παιδιών.
Πιστεύω πως θα πρέπει η πολιτεία μας να δώσει χώρους σε αυτά τα παιδιά να εκφραστούν. Θα πρέπει όμως, στον μικρόκοσμο που λειτουργούν, να αντιληφτούν πως και μια άλλη ομάδα παιδιών, όπως αυτή του σχολείου μας, έχει κι αυτή το ίδιο με αυτά δικαίωμα έκφρασης.

Πριν τελειώσει η σχολική χρονιά προσπαθήσαμε να διαμορφώσουμε τα λυόμενα με τέτοιο τρόπο που να εκφράζει την δική μας ιδιοσυγκρασία. Έτσι ομορφύναμε με πολύ κόπο και μεράκι τα κλουβιά στα οποία η πολιτεία με την αδιαφορία της μας έχει αναγκάσει να στεγάσουμε τα όνειρά μας, την μάθηση και την δημιουργικότητά μας. Είπαμε στην ασχήμια που υπάρχει γύρω μας να απαντήσουμε με την ομορφιά και την δημιουργία.

Όμως κάποιες ομάδες παιδιών δεν μας σεβάστηκαν και αφαίρεσαν απ` τους μικρούς μαθητές –περιβαλλοντική ομάδα ‘Δελφίνια’- το δικαίωμα έκφρασης. Ελπίζω οι άλλες ομάδες να υπερασπιστούν το δικαίωμά μας να εκφραστούμε, όπως και μεις αναγνωρίζουμε την αναγκαιότητα της δικής τους έκφρασης.

Καλώ όλες τις ομάδες, που αφήνουν τις υπογραφές τους όπου βρουν, να επικοινωνήσουν έστω και ανώνυμα στο Mail  μας (matidelfiniou@yahoo.gr) και να προτείνουν τρόπους και χώρους έκφρασης, ώστε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς να μπορέσουμε να βρούμε λύσεις στην έκφραση και στην παρουσίαση των ανησυχιών όλων μας».

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ