Δεν πέρασαν παρά ελάχιστες ώρες από το δημοσίευμα του «α» της περασμένης εβδομάδας για την μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό και συγκλήθηκε σύσκεψη στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, ώστε να στραφούν οι προσπάθειες προς την Πολιτική Αεροπορία.
Προκειμένου να αναπληρωθεί ο χαμένος χρόνος, στην σύσκεψη αποφασίστηκε η κατάρτιση του οδικού χάρτη των άμεσων ενεργειών που πρόκειται να γίνουν για το αεροδρόμιο της Τρίπολης και οι οποίες έχουν ως εξής: ολοκλήρωση και επικαιροποίηση της υφιστάμενης μελέτης, υποβολή πρότασης στην Πολεμική Αεροπορία και στη συνέχεια υποβολή πρότασης στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Ο κ. Τατούλης ζήτησε σφιχτό χρονικό ορίζοντα για την ολοκλήρωση της μελέτης και συγκεκριμένα στα τέλη Νοεμβρίου αρχές Δεκεμβρίου 2011.
Συμμετείχε στην σύσκεψη και ο μελετητής από τον οποίο ζήτησε ο Περιφεριάρχης την προσαρμογή του πλάνου με τις ανάγκες του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Το μοντέλο το οποίο θα επιλεγεί για την κατασκευή του αεροδρομίου της Τρίπολης θα είναι αυτό της αυτοχρηματοδότησης με συμμετοχή όμως της Περιφέρειας προκειμένου να επισπευστούν οι αδειοδοτήσεις και οι διαδικασίες χρηματοδότησης.
Στην σύσκεψη που έγινε υπό τον Περιφερειάρχη συμμετείχαν οι Θεματικοί Αντιπεριφερειάρχες, ο Προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου, οι πρόεδροι ξενοδοχειακών ενώσεων και επιμελητηρίων.
Η ύπαρξη συγκεκριμένης μελέτης, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη, θα ξεπεράσει τα προβλήματα βιωσιμότητας και αναγκαιότητας και θα προσφέρει την απαραίτητη πίεση προς την Περιφέρεια Πελοποννήσου για τη δημιουργία αμιγούς low cost αεροδρομίου, το οποίο αποτελεί πολύ ισχυρό χαρτί στην αγορά.
Το μοντέλο που θα επιλεγεί για τη λειτουργία του αεροδρομίου, όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης, θα πρέπει να παρουσιάζει καινοφανή στοιχεία, δεδομένης της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα, αλλά και της πολιτικής δέσμευσης της αιρετής Περιφέρειας για διευκόλυνση των επενδύσεων και την ανάπτυξης της αγροτικής και κτηνιατρικής οικονομίας. Μόλις ολοκληρωθεί η μελέτη και γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες με τις πολιτικές ηγεσίες της Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας.
Αναφερόμενος στην πολιτική κατάσταση της χώρας ο Περιφερειάρχης δήλωσε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία για πολιτικές εκτός του σφιχτού πλαισίου της χώρας, και χαρακτήρισε τις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες απαραίτητες, άποψη που έχει επιβεβαιωθεί από διεθνείς φορείς.
Και μαρίνες
Ο κ. Τατούλης δήλωσε επίσης ότι για την ανάπτυξη της Περιφέρειας κινείται ταχύτατα ο σχεδιασμός για 6 μαρίνες με αυτοχρηματοδότηση και διαδικασίες fast track, για τη δημιουργία καταδυτικών πάρκων στη Μονεμβασιά, στην Ελαφόνησο, στο Τολό, στην περιοχή της Ερμιόνης και στον Άγιο Ανδρέα, για την κατασκευή λιμανιών στο Γύθειο, στην Κυπαρισσία και στη Μονεμβασιά, αναπτύσσοντας τις δυνατότητες της Περιφέρειας Πελοποννήσου να αποτελέσει ισχυρό παράγοντα στον τουρισμό του Μεσογειακού γιότ. Για την συνολική υλοποίηση του σχεδίου αυτού απαιτείται η γρήγορη βελτίωση των υποδομών, σύμφωνα με τον κ. Τατούλη. «Πριν από δύο εβδομάδες επιλέχθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως έργο σημαία για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ο νοτιοανατολικός άξονας που ξεκινά από το Άργος και καταλήγει στη Στούπα», δήλωσε ο Περιφερειάρχης, ο οποίος αναφερόμενος και στο ζήτημα του Προαστιακού στην περιοχή του Λουτρακίου ανέφερε ότι οι διαδικασίες βρίσκονται σε καλό σημείο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου