Να γίνει διεθνής προορισμός η Πελοπόννησος και να αποτελέσει αναγνωρίσιμο brand name επιδιώκει η Περιφέρεια. Φυσικά για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος μεγαλεπίβολος στόχος απαιτείται καινοτομία, νέες ιδέες, αντιλήψεις, προσεγγίσεις, στοχεύσεις και επαγγελματισμός.
Στην ενημέρωση για τη συμμετοχή της Περιφέρειας στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα που αφορά στην Αειφόρο ανάπτυξη και ποιότητα ζωής, ο Πέτρος Τατούλης δήλωσε ότι «η πρόταση αυτή θα δείξει στην πράξη τις ικανότητές μας για αλλαγή του τρόπου προβολής και θα τοποθετήσει την Πελοπόννησο ανάμεσα στους σημαντικούς διεθνείς προορισμούς».
-«Το ζητούμενο δεν είναι να πηγαίνουμε σε εκθέσεις και να αυτοθαυμαζόμαστε, αλλά να κάνουμε στοχευμένες δράσεις, μακριά από τον ερασιτεχνισμό που διακρίνεται μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Διευκρίνισε ακόμα ότι ο στόχος δεν είναι ο μαζικός τουρισμός, αλλά ο στοχευμένος ποιοτικός τουρισμός και για το λόγο αυτό πρέπει οι τιμές να αντικατοπτρίζουν το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών στους τουρίστες.
Τέλος υποστήριξε ότι σε καλό δρόμο βρίσκεται και το αεροδρόμιο της Τρίπολης προκειμένου να γίνει αμιγές low cost. Επανέλαβε ότι ολοκληρώνεται σύντομα η ωρίμανση της μελέτης, ενώ υπάρχει και η θετική έγκριση του Υπουργείου Άμυνας. Ο Περιφερειάρχης τόνισε ότι η λειτουργία και των δύο αεροδρομίων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου δεν θα είναι ανταγωνιστική, αλλά το ένα θα δημιουργήσει μεγαλύτερη δυναμική και για το άλλο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου