Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

24/3/10

Εγώ κύριε πρωθυπουργέ δεν θα σας δανείσω

Άρθρο του Άκη Ντάνου

ΠΡΩΤΟΝ, δεν με λένε Φεβρωνία, ούτε θα επιθυμούσα ποτέ να παίξω τον ρόλο της επικαλούμενος την φιλοτιμία των Ελλήνων προκειμένου να πληρώσω εγώ τα βάρη που δημιούργησαν οι συνεργάτες και οι σύντροφοί μαζί με τους νουδούλιδες τα προηγούμενα χρόνια.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ο ψευτοπατριωτισμός των Ελλήνων δεν με ακουμπάει, αφού οι ήρωες που με διδάξατε φρόντιζαν πρώτα να τα τσεπώσουν για να πολεμήσουν ή να επενδύσουν, όπως η Μπουμπουλίνα, κατά τον αγώνα για την επικράτηση των αστών κατά των φεουδαρχών Οθωμανών.
ΤΡΙΤΟΝ, η συλλογική ευθύνη είναι φασιστική ευρεσιτεχνία και δεν δέχομαι πως εγώ ευθύνομαι για το φαλίρισμα των ασφαλιστικών ταμείων, όταν χρόνια τώρα πληρώνω περισσότερα από ότι αυτά μου παρέχουν, ούτε για τα αδιέξοδα των τραπεζών αφού αυτές με καταλήστεψαν και επένδυσαν τα χρήματά μου στην Τουρκία και στο πρώην ανατολικό μπλοκ.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ, δεν με ρώτησε ο γερο-Καραμανλής ούτε ο μπαμπάς σου, όταν με έβαζαν στην ΕΟΚ και μου έλεγαν πως «στα βαθιά θα μάθω να κολυμπάω» χωρίς όμως να μου δείξουν ποτέ το πώς. Ούτε μου εξήγησαν ποτέ γιατί θα πρέπει να ήμουν υπερήφανος, όταν ειπώθηκε το «mea culpa».
ΠΕΜΠΤΟΝ, και να πειστώ να δώσω θα πρέπει να έχω. Επομένως ας μου επιστραφούν όσα κατά καιρούς φαγώθηκαν δεξιά και αριστερά, όσα έφαγαν τα κόμματα της εξουσίας και της παραεξουσίας από το κρατικό κορβανά, δηλαδή από χρήματα που αναλογούν και σε μένα, για να με πείσουν πως υπάρχουν χρήματα για όλους αρκεί να τα ψηφίσω και αν δω πως η διαχείρισή τους μπορεί να είναι σωστή να δώσω και γω το κάτι τις για να σωθεί η οικονομία σας.
ΕΚΤΟΝ και τελευταίο. Ο μόνος τρόπος για να με πείσετε να δώσω είναι να σταλούν φυλακή όλοι οι πρωθυπουργοί, υπουργοί και κυβερνητικοί υπάλληλοι που έφαγαν τα χρήματα που λείπουν, διαφορετικά πρωθυπουργέ μας, εγώ δεν θα σας δανίσω.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ