Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

21/4/10

Και μετά σου λέει δεν έχει πατήσει ούτε μυρμήγκι…. Δ.έσμια Ν.ήπια Τ.ετέλεσται.

Άρθρο του Βασίλη Καπετάνιου

Παρασκευή βράδυ τελευταίο ραντεβού στο θεραπευτήριο φτάνει ο Βαγγέλης μαζί με τον πατέρα του τον Σώτο. Ο Σώτος, είναι γείτονας, φίλος και στο επάγγελμα υδραυλικός μάστορας. Λίγο πριν ξεκινήσει το πρόγραμμα του ο Βαγγέλης πιάνουμε την κουβέντα για τα δρώμενα της ημέρας και την συνεχίζουμε φεύγοντας όλοι μαζί. Το βήμα του Σώτου σήμερα ήταν βαρύ και το βλέμμα του σκοτεινιασμένο.
-Τι έγινε ρε Σώτο πολύ κουρασμένο σε βλέπω.
-Όχι δεν είμαι κουρασμένος απογοητευμένος είμαι. Άρχισε ο ένας μας να τρώει τον άλλο αντί να φάμε αυτούς που μας βάλανε να τρωγόμαστε. Η οικοδομή έχει κάτσει τελείως, μου λένε για μια δουλειά στο Αίγιο, κοντά στην Πάτρα έφτασα. Έκανα μια πολύ καλή προσφορά και πήρα την δουλειά . Καλή προσφορά λέμε τώρα την μεγάλη έκπτωση. Με του που φτάνω φορτωμένος πράγματα και αρχίζω να ξεφορτώνω βγαίνει η σπιτονοικοκυρά μετά ρολά στα μαλλιά και με παίρνει από τα μούτρα. Το στόμα της ανοικτό πολυβόλο και εκείνα τα πλαστικά στα μαλλιά της έτοιμες ρουκέτες να με ξετινάξουν. Κάποια πρωινή τηλεοπτική εκπομπή φαίνεται ότι την είχε ντοπάρει.
-Εσείς οι μάστορες φταίτε που έρχεται το ΔουΝουΤου.
-Εννοούσε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, εγώ κρατούσα ένα βαρύ χαλκοσωλήνα και προσπαθούσα να ισορροπήσω , και έτσι όπως μου τα έλεγε νόμιζα ότι εγώ ο μικρός εργάτης ανακολοσκόπησα την Ελλάδα και έφερα την καταστροφή.
-Είστε κλέφτες δεν κόβετε αποδείξεις και από τα δικά σας μαύρα λεφτά θα καταστραφεί η χώρα. Γιατί να πληρώσω εγώ την κρίση , εγώ ούτε μυρμήγκι δεν έχω πατήσει στην ζωή μου!!!
-Μα κυρία θα σας κόψω απόδειξη όπως συνεννοήθηκα με τον άντρα σας 3.630
-Τι 3.630 ευρώ;
-Όχι λαχανοντολμάδες είπα να της πως αλλά κρατήθηκα. 3.000 ευρώ η εργασία μου και τα υλικά και 630 το ΦΠΑ.
-Ε αφού συνεννοήθηκες με το άντρα μου θα καταστραφούμε!!!, Τι να το κάνουμε άνθρωπε μου το ΦΠΑ εμείς από πού θα το πάρουμε πίσω, 3.000 να κόψεις και χωρίς ΦΠΑ….
-Ήμουνα έτοιμος να φύγω αν δεν έβλεπα από πίσω της τον άντρα της με τον αριστερό δείκτη πάνω στην μύτη του δίνοντας μου σήμα να σιωπήσω και με την δεξιά παλάμη σαν τροχονόμος που βιαστικά ρυθμίζει την κυκλοφορία να μου λέει να μπω μέσα και να κάνω την δουλειά μου. Για τα παιδιά μας είναι που φοβάμαι πιο πολύ .
-Για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο τα λες .
-Όχι για το Δέσμια Νήπια Τετέλεσται που κατάλαβα από τα μυρμήγκια.
-(Μου άρεσε το λογοπαίγνιο που έκανε με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αλλά δεν κατάλαβα τι σχέση είχαν τα μυρμήγκια). Σώτο να δουλέψω με τον Βαγγέλη και τα λέμε φεύγοντας.
Ο Βαγγέλης έκανε πολύ καλή δουλειά, για αμοιβή του είχε μια βόλτα με το ράλι στην ηλεκτρονική παιγνιδομηχανή, με το Σώτο κλείναμε πόρτες και ετοιμαζόμασταν να φύγουμε
-Για πες μου τώρα για το Δέσμια Νήπια Τετέλεσται .
-Με το που γύρισα από το Αίγιο, κάνω ένα ζεστό μπάνιο και βάζω ένα ντοκιμαντέρ για ζώα να δω. Και να πάλι μπροστά μου χειρότερος εφιάλτης από τον πρωινό, ένα ντοκιμαντέρ για τα μυρμήγκια με τρομοκράτησε και με άγχωσε χειρότερα από την κυρία πολυβόλο το πρωί.
-Μα τα μυρμήγκια φοβήθηκες;
-Ναι φίλε τα μυρμήγκια.
-Εγώ τελείωσα φωνάζει ο Βαγγέλης.
Βγαίνουμε έξω όλοι, με τον Βαγγέλη πάνω στο ποδήλατο και εμείς με τα πόδια βαδίζουμε στα στενά της γειτονιάς μας για να πάμε στα σπίτια μας.
-Για πες μου ρε Σώτο για τα μυρμήγκια.
-Υπάρχει μια φυλή ανοιχτόχρωμων μυρμηγκιών με μεγάλες δαγκάνες τα οποία όπως οι δικοί μας άνθρωποι του μεγάλου κεφαλαίου, αρνούνται να δουλέψουν και στηρίζουν τον πλούτο τους στον φόβο ή την βία από τις δαγκάνες και βέβαια στον πλούτο από τον ιδρώτα άλλων μυρμηγκιών.
-Δηλαδή τι κάνουν;
-Πάνε σε φωλιές σκουρόχρωμων μυρμηγκιών και κλέβουν αυγά, αν βρουν αντίσταση με τις μεγάλες δαγκάνες αποκεφαλίζουν μερικά και τα άλλα σκορπίζουν από τον φόβο. Παίρνουν τα αυγά τα βάζουν στην φωλιά τους και όταν αυτά γεννιούνται ένα μόνο ξέρουν ότι είναι σκλάβοι εργάτες των ανοιχτόχρωμων με τις δαγκάνες. Ζουν και πεθαίνουν σαν σκλάβοι εργάτες , για σύνταξη ούτε κουβέντα. Και όταν μειωθεί το εργατικό δυναμικό, πάλι την ίδια δουλειά κάνουν αυτά με τις μεγάλες δαγκάνες . Φέρνουν νέα αυγά στην φωλιά για νέους σκλάβους. Έτσι κάνουν και εμάς φίλε μου , τα νέα οικονομικά μέτρα , η κρίση , οι περικοπές δικαιωμάτων είναι οι δαγκάνες για να αποκεφαλίσουν όσους τολμήσουν να σηκώσουν κεφάλι αλλά το πιο σημαντικό να τρομοκρατήσουν του υπόλοιπους για να μην συσπειρωθούμε. Γιατί αν είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι δεν χωράμε μέσα στις δαγκάνες τους. Όμως ο τελικός στόχος τους δεν είμαστε εμείς αλλά τα παιδία μας τα επόμενα αυγά που θέλουν για την φωλιάς τους. (Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κλάξον ο Βαγγέλης .) Όταν θα βγουν τα παιδιά μας από το αυγό στην αγορά εργασίας της φωλιάς που θα τa έχουν βάλει το μόνο που θα ξέρουν είναι ότι γεννήθηκαν σκλάβοι εργάτες . Για αυτό σου λέω Δεσμια Νήπια Τετέλεσται αυτό είναι το Δ.Ν.Τ.
Φτάσαμε στην γωνία που έπρεπε να πάνε σπίτι τους, έριξε μια τελευταία κόρνα ο Βαγγέλης και κατέβηκε. Απέναντι μας κοντά στο περίπτερο τρεις κάδοι γεμάτοι σκουπίδια, και κάποιοι άνθρωποι που έψαχναν μάλλον να βρουν κάτι χρήσιμο για να φάνε .
-Ρε Σώτο το είδες ;
-Και που να δεις να παίζουν ξύλο για το ποιος θα ψάξει τον κάδο.
-Καλά και που βρέθηκαν τόσα σκουπίδια;
-Δεν είναι απλώς σκουπίδια αυτά που βλέπεις ( και παίρνει ένα πικρό χαμόγελο) πολιτικές υποσχέσεις είναι και εκεί ψάχνουν την επιβίωση και όχι στις πολιτικές πράξεις όπως θα έπρεπε . Και που λες μου λέει ή άλλη εγώ δεν έχω πατήσει μυρμήγκι στην ζωή μου. Αλλά έλα μου που πρέπει και μερικά μυρμήγκια να τα είχαμε πατήσει στο λαιμό και μερικούς από αυτούς που λένε πως δεν πάτησαν μυρμήγκι στην ζωή τους. Άντε καλό ξημέρωμα να έχουμε
( πήρε τον γιο του από το χέρι και χάθηκαν μέσα στην νύχτα).
-Άντε καληνύχτα μας

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ