Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να αποκτήσει η Αργολίδα και η Πελοπόννησος σύγχρονο τρένο και αυτοί σπατάλησαν εκατομμύρια για τον δήθεν εκσυγχρονισμό του. Τελικά ο εκσυγχρονισμός χορτάριασε και το τρένο σταμάτησε να σφυρίζει… Οι υπέρμαχοι του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου, τώρα σφυρίζουν αδιάφοροι.
Το μοναδικό μέσον μεταφοράς που θα μπορούσαμε να κινηθούμε φθηνά και με ασφάλεια είναι το τρένο, αλλά καταργήθηκε και αυτό.
Όμως ο ΟΣΕ δεν φροντίζει να προστατεύσει καν την περιουσία του. Όσα χρήματα ενδεχομένως εξοικονομούνται από την κατάργηση των δρομολογίων, χάνονται από την καταστροφή των τρένων στο αμαξοστάσιο της Καλαμάτας.
Η ζημία που υφίσταται ο ΟΣΕ είναι τεράστια. Πριν από μερικές ημέρες ο περιφερειακός σύμβουλος Θανάσης Πετράκος κατήγγειλε την κατάσταση που επικρατεί με τα τρένα που πριν λίγο καιρό κυκλοφορούσαν στις γραμμές της Πελοποννήσου:
Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα.
Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση δηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλ' αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς.
Επισημαίνει ακόμα ότι από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004,αξιας 35εκ. ευρω οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του Μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, αφήνοντάς τις στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει: α) Το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων (κατασκευάστηκαν το 2007, δεν λειτούργησαν ποτέ), β) Το κτήριο αποθήκευσης άμμου (κατασκευή του 2007), γ) Το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων και όλος ο εξοπλισμός εγκαταλείπεται.
Το μοναδικό μέσον μεταφοράς που θα μπορούσαμε να κινηθούμε φθηνά και με ασφάλεια είναι το τρένο, αλλά καταργήθηκε και αυτό.
Όμως ο ΟΣΕ δεν φροντίζει να προστατεύσει καν την περιουσία του. Όσα χρήματα ενδεχομένως εξοικονομούνται από την κατάργηση των δρομολογίων, χάνονται από την καταστροφή των τρένων στο αμαξοστάσιο της Καλαμάτας.
Η ζημία που υφίσταται ο ΟΣΕ είναι τεράστια. Πριν από μερικές ημέρες ο περιφερειακός σύμβουλος Θανάσης Πετράκος κατήγγειλε την κατάσταση που επικρατεί με τα τρένα που πριν λίγο καιρό κυκλοφορούσαν στις γραμμές της Πελοποννήσου:
Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα.
Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση δηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλ' αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς.
Επισημαίνει ακόμα ότι από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004,αξιας 35εκ. ευρω οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του Μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, αφήνοντάς τις στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει: α) Το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων (κατασκευάστηκαν το 2007, δεν λειτούργησαν ποτέ), β) Το κτήριο αποθήκευσης άμμου (κατασκευή του 2007), γ) Το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων και όλος ο εξοπλισμός εγκαταλείπεται.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου