Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

27/1/11

Π. Τατούλη απαιτείται σχεδιασμός από την αρχή για τον τουρισμό

Άρθρο του Άκη Γκάτζιου



Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Πέτρος Τατούλης ανοίγει το Σάββατο στο Ναύπλιο, διάλογο με τους φορείς της περιφέρειας, για τον Τουρισμό. Ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την οικονομία της Πελοποννήσου και βασικό στοιχείο της.

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ όμως, μέσα στο καταχείμωνο ξεκινά μια τέτοια συζήτηση και ιδιαίτερα τώρα - εν μέσω οικονομικής κρίσης - φαντάζει σωσίβιο για τους επαγγελματίες του κλάδου. Αρκεί η διαβούλευση του Ναυπλίου, να μην μείνει στα λόγια και να ακουστούν οι έμπειροι τουριστικοί επαγγελματίες.

Η ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ της τουριστικής περιόδου, είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα. Για να επιτευχθεί όμως, πρέπει να αναζητηθούν και να εξεταστούν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά που υπάρχουν συνολικά στην Πελοπόννησο, τα οποία την κάνουν να ξεχωρίζει από τις άλλες Ελληνικές Περιφέρειες, αλλά και από άλλους τουριστικούς προορισμούς, ανά την υφήλιο.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ, πρέπει να αναδειχθούν, αφού Πελοπόννησος δεν είναι μόνο αρχαιότητες - ήλιος – θάλασσα. Το συγκεκριμένο τρίπτυχο είναι ήδη γνωστό ανά την υφήλιο και συνεχίζει να προσελκύει τουρίστες, εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον. Τα υπόλοιπα όμως χαρακτηριστικά της Πελοποννήσου, ποτέ δεν αναδείχθηκαν ολοκληρωμένα, με αποτέλεσμα η Περιφέρεια να έχει τεράστιες απώλειες από εναλλακτικούς τουρίστες.

ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ της κάθε περιοχής αν αναδειχθούν, μπορούν να έλκουν τουρίστες στην περιφέρεια και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. Η ανάδειξη νέων περιοχών, ίσως αποτελεί τώρα, μοναδική ευκαιρία να γίνει.

Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ νέων τουριστικών προϊόντων με εναλλακτικές μορφές, όπως ο αγροτουρισμός, ο οικολογικός τουρισμός, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο χειμερινός – ορεινός τουρισμός, ο αθλητικός τουρισμός κλπ., μπορεί να βοηθήσει σημαντικά, ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω και οι ήδη γνωστοί τουριστικοί προορισμοί.

ΤΑ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ και οι υποσχέσεις αυτή τη φορά και μάλιστα στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, δεν χωρούν. Εκείνο που προέχει είναι η διαμόρφωση της τουριστικής πολιτικής, που απουσιάζει.

Η ΕΥΘΥΝΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ των ίδιων των επαγγελματιών, που μια ζωή έχουν μάθει να ζητούν από την πολιτεία, χωρίς να σκέφτονται τις δικές τους ευθύνες, είναι μεγάλη. Οι τουριστικές υπηρεσίες πρέπει να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, για να έρθει ξανά η τουριστική ανάπτυξη. Και σε αυτό πρέπει απλά να συμβάλει η πολιτεία. Το πάνω χέρι όμως το έχουν οι επαγγελματίες.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ