Χρειάστηκαν να περάσουν 12 και πλέον χρόνια για να επανέλθει «πανηγυρικά» η ελεγχόμενη στάθμευση στο Άργος. Ο συνδυασμός του Δημήτρη Καμπόσου, πιστός στις προεκλογικές εξαγγελίες του προχωρά στην ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο κυρίως της πόλης του Άργους και σε μικρότερη έκταση απ` αυτήν που κάλυπτε πριν αρκετά χρόνια η SETEX.
Την περασμένη Δευτέρα το κοινοτικό συμβούλιο Άργους κλήθηκε να γνωμοδοτήσει για την ελεγχόμενη στάθμευση σε διάφορα σημεία του κέντρου. Σύμφωνα με την εισήγηση του προέδρου του Κοινοτικού συμβουλίου Άργους, προτάθηκαν οι οδοί: 1) Βας. Σοφίας από την γωνία Πασχαλινοπούλου συνεχίζοντας στην Βας. Κωνσταντίνου. 2) Η Τζώκρη έως την διασταύρωση με Κολοκοτρώνη. 3) Όλη η Μπελίνου. 4) Η Φείδωνος έως διασταύρωση Ρούσου. 5). Η Καλλέργη έως την Ρούσου. 6) Η Ρούσου από Φείδωνος έως Καλλέργη. 7). Η Καποδιστρίου έως την διασταύρωση με την Αγ. Κωνσταντίνου.8). Η Δαναού από Σεφέρη έως Βας Γεωργίου. 9). Η Αγ. Κωνσταντίνου από Καποδιστρίου έως Βας. Γεωργίου. 10). Η Κορίνθου από Βας. Σοφίας έως Καλαμαρά. 11). Όλη η Νικηταρά. 12) Όλη η Βας. Αλεξάνδρου. Οι σύμβουλοι δέχτηκαν ομόφωνα τις προτάσεις του προέδρου με μια μικρή αλλαγή που αφορούσε μόνο ένα μικρό τμήμα της Καλλέργη στο πάρκο του Μπόνη, το οποίο αφαιρέθηκε από τον αρχικό σχεδιασμό.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του κοινοτικού συμβουλίου Τρύφωνας Μποζιονέλος «με δεδομένο το πρόβλημα της κυκλοφορίας και του παρκαρίσματος στο κέντρο που με την σειρά του δημιουργεί πρόβλημα στην εμπορικότητα του Άργους και στις καθημερινές συναλλαγές του πολίτη (σε τράπεζες, φαρμακεία, ΕΛΤΑ και δημόσιες υπηρεσίες) προτείνεται η ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο του Άργους».
Σύμφωνα με πληροφορίες του «α» το κόστος ανά ώρα θα ανέρχεται στο Ευρώ. Οι οδηγοί θα προμηθεύονται ένα «ξυστό» από τα περίπτερα όπου θα αναγράφεται η μέρα και η ώρα, αντίστοιχο με αυτά που χρησιμοποιούνται ήδη στον Δήμο Τρίπολης. Ερωτηματικό παραμένει το ποιος θα κάνει τους ελέγχους και θα βεβαιώνει τα πρόστιμα αφού το Άργος δεν διαθέτει ακόμα δημοτική αστυνομία.
Οι επιπτώσεις
Μπορεί η ελεγχόμενη στάθμευση να προσφέρει λύσεις στο κέντρο και έσοδα στον δήμο, όμως εκφράζονται ήδη φόβοι, και με βάση την παλαιότερη εμπειρία, πως θα ασκηθεί μεγάλη πίεση για χώρους στάθμευσης σε περιοχές πλησίον του κέντρου, όπως η Γούναρη, η Ζωγράφου, Τημένου κλπ. δημιουργώντας προβλήματα στους μόνιμους κατοίκους των περιοχών αυτών. Ήδη υπάρχει η σκέψη για κάρτα μονίμου κατοίκου, όπως εφαρμόζεται στο κέντρο της Αθήνας, στο Ναύπλιον κ.α. Η κάρτα αυτή αναμένεται να εξυπηρετήσει και τους κατοίκους του κέντρου, οι οποίοι θα αναγκαστούν πλέον να πληρώνουν για να παρκάρουν κοντά στα σπίτια τους. Πρόβλημα θα υπάρξει και στις οδούς που πρόκειται να εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση, όπως στην Γενναίου Κολοκοτρώνη, η οποία έχει διαμορφωθεί χωρίς πεζοδρόμια και ο κίνδυνος απ` την αφαίρεση των προστατευτικών θα είναι μεγάλος για πεζούς και καταστήματα. Θα πρέπει επίσης να διευκρινιστεί αν η ελεγχόμενη στάθμευση θα εφαρμοστεί και στις 2 πλευρές των οδών ή σε μία και ποια;
Ενδιαφέρον θα έχει και ο έλεγχος στάθμευσης στην Μπελίνου, η οποία συζητείτο να γίνει άνοδος-κάθοδος προκειμένου να εξυπηρετείται ένα μεγάλο κομμάτι της εσωτερικής κυκλοφορίας και να μην αναγκάζεται να διέλθει από το κέντρο της πόλης. Σε κάθε περίπτωση οι οριστικές αποφάσεις θα παρθούν από την επιτροπή «Ποιότητας ζωής».
Την περασμένη Δευτέρα το κοινοτικό συμβούλιο Άργους κλήθηκε να γνωμοδοτήσει για την ελεγχόμενη στάθμευση σε διάφορα σημεία του κέντρου. Σύμφωνα με την εισήγηση του προέδρου του Κοινοτικού συμβουλίου Άργους, προτάθηκαν οι οδοί: 1) Βας. Σοφίας από την γωνία Πασχαλινοπούλου συνεχίζοντας στην Βας. Κωνσταντίνου. 2) Η Τζώκρη έως την διασταύρωση με Κολοκοτρώνη. 3) Όλη η Μπελίνου. 4) Η Φείδωνος έως διασταύρωση Ρούσου. 5). Η Καλλέργη έως την Ρούσου. 6) Η Ρούσου από Φείδωνος έως Καλλέργη. 7). Η Καποδιστρίου έως την διασταύρωση με την Αγ. Κωνσταντίνου.8). Η Δαναού από Σεφέρη έως Βας Γεωργίου. 9). Η Αγ. Κωνσταντίνου από Καποδιστρίου έως Βας. Γεωργίου. 10). Η Κορίνθου από Βας. Σοφίας έως Καλαμαρά. 11). Όλη η Νικηταρά. 12) Όλη η Βας. Αλεξάνδρου. Οι σύμβουλοι δέχτηκαν ομόφωνα τις προτάσεις του προέδρου με μια μικρή αλλαγή που αφορούσε μόνο ένα μικρό τμήμα της Καλλέργη στο πάρκο του Μπόνη, το οποίο αφαιρέθηκε από τον αρχικό σχεδιασμό.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του κοινοτικού συμβουλίου Τρύφωνας Μποζιονέλος «με δεδομένο το πρόβλημα της κυκλοφορίας και του παρκαρίσματος στο κέντρο που με την σειρά του δημιουργεί πρόβλημα στην εμπορικότητα του Άργους και στις καθημερινές συναλλαγές του πολίτη (σε τράπεζες, φαρμακεία, ΕΛΤΑ και δημόσιες υπηρεσίες) προτείνεται η ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο του Άργους».
Σύμφωνα με πληροφορίες του «α» το κόστος ανά ώρα θα ανέρχεται στο Ευρώ. Οι οδηγοί θα προμηθεύονται ένα «ξυστό» από τα περίπτερα όπου θα αναγράφεται η μέρα και η ώρα, αντίστοιχο με αυτά που χρησιμοποιούνται ήδη στον Δήμο Τρίπολης. Ερωτηματικό παραμένει το ποιος θα κάνει τους ελέγχους και θα βεβαιώνει τα πρόστιμα αφού το Άργος δεν διαθέτει ακόμα δημοτική αστυνομία.
Οι επιπτώσεις
Μπορεί η ελεγχόμενη στάθμευση να προσφέρει λύσεις στο κέντρο και έσοδα στον δήμο, όμως εκφράζονται ήδη φόβοι, και με βάση την παλαιότερη εμπειρία, πως θα ασκηθεί μεγάλη πίεση για χώρους στάθμευσης σε περιοχές πλησίον του κέντρου, όπως η Γούναρη, η Ζωγράφου, Τημένου κλπ. δημιουργώντας προβλήματα στους μόνιμους κατοίκους των περιοχών αυτών. Ήδη υπάρχει η σκέψη για κάρτα μονίμου κατοίκου, όπως εφαρμόζεται στο κέντρο της Αθήνας, στο Ναύπλιον κ.α. Η κάρτα αυτή αναμένεται να εξυπηρετήσει και τους κατοίκους του κέντρου, οι οποίοι θα αναγκαστούν πλέον να πληρώνουν για να παρκάρουν κοντά στα σπίτια τους. Πρόβλημα θα υπάρξει και στις οδούς που πρόκειται να εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση, όπως στην Γενναίου Κολοκοτρώνη, η οποία έχει διαμορφωθεί χωρίς πεζοδρόμια και ο κίνδυνος απ` την αφαίρεση των προστατευτικών θα είναι μεγάλος για πεζούς και καταστήματα. Θα πρέπει επίσης να διευκρινιστεί αν η ελεγχόμενη στάθμευση θα εφαρμοστεί και στις 2 πλευρές των οδών ή σε μία και ποια;
Ενδιαφέρον θα έχει και ο έλεγχος στάθμευσης στην Μπελίνου, η οποία συζητείτο να γίνει άνοδος-κάθοδος προκειμένου να εξυπηρετείται ένα μεγάλο κομμάτι της εσωτερικής κυκλοφορίας και να μην αναγκάζεται να διέλθει από το κέντρο της πόλης. Σε κάθε περίπτωση οι οριστικές αποφάσεις θα παρθούν από την επιτροπή «Ποιότητας ζωής».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου