«Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε έτοιμη την νέα ταυτότητα της Πελοποννήσου, την οποία και θα προωθήσουμε με συγκεκριμένα, σύγχρονα και καινοτόμα εργαλεία μάρκετινγκ, με εξειδίκευση στόχων και ασφαλώς με πολλές συνέργειες με τους φορείς και τους ιδιώτες».
Τα παραπάνω δήλωσε ο Πέτρος Τατούλης με αφορμή την συμμετοχή της περιφέρειας στο δεκαήμερο προβολής του ελληνικού τουρισμού, στο εμπορικό κέντρο Westfield του Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του γραφείου Ε.Ο.Τ
Για 9 ημέρες, οι επισκέπτες του 1500 τ.μ ελληνικού θεματικού πάρκου προσκλήθηκαν να χαλαρώσουν στην άμμο, σε μια τεχνητή ελληνική παραλία, παρακολουθώντας ειδικά video προβολής ελληνικών παραλιακών τοποθεσιών, νησιών και ξενοδοχειακών καταλυμάτων αλλά και να διασκεδάσουν, παίζοντας beach soccer, παιχνίδια παραλίας και «Wii sports resort games»!
Από την Αργολίδα προβλήθηκε η Επίδαυρος, ενώ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια αναπαράσταση αρχαιολογικής ανασκαφής, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του αρχαιολόγου για να ζήσουν τη χαρά της ανακάλυψης του παρελθόντος!
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Τατούλης, δήλωσε για την έκθεση: «Η απόφασή μας να συμμετάσχουμε σε ένα τέτοιο πρωτοποριακό και υψηλής αισθητικής γεγονός συνάδει με την συνολικότερη στρατηγική που έχουμε για το τουριστικό προϊόν. Φρέσκες ιδέες, στοχευμένες κινήσεις, προώθηση σε αγορές- στόχους, μετρήσιμα αποτελέσματα, υψηλή θέαση της προωθητικής ενέργειας. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε έτοιμη την νέα ταυτότητα της Πελοποννήσου, την οποία και θα προωθήσουμε με συγκεκριμένα, σύγχρονα και καινοτόμα εργαλεία μάρκετινγκ, με εξειδίκευση στόχων και ασφαλώς με πολλές συνέργειες με τους φορείς και τους ιδιώτες»
Τα παραπάνω δήλωσε ο Πέτρος Τατούλης με αφορμή την συμμετοχή της περιφέρειας στο δεκαήμερο προβολής του ελληνικού τουρισμού, στο εμπορικό κέντρο Westfield του Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του γραφείου Ε.Ο.Τ
Για 9 ημέρες, οι επισκέπτες του 1500 τ.μ ελληνικού θεματικού πάρκου προσκλήθηκαν να χαλαρώσουν στην άμμο, σε μια τεχνητή ελληνική παραλία, παρακολουθώντας ειδικά video προβολής ελληνικών παραλιακών τοποθεσιών, νησιών και ξενοδοχειακών καταλυμάτων αλλά και να διασκεδάσουν, παίζοντας beach soccer, παιχνίδια παραλίας και «Wii sports resort games»!
Από την Αργολίδα προβλήθηκε η Επίδαυρος, ενώ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια αναπαράσταση αρχαιολογικής ανασκαφής, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του αρχαιολόγου για να ζήσουν τη χαρά της ανακάλυψης του παρελθόντος!
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Τατούλης, δήλωσε για την έκθεση: «Η απόφασή μας να συμμετάσχουμε σε ένα τέτοιο πρωτοποριακό και υψηλής αισθητικής γεγονός συνάδει με την συνολικότερη στρατηγική που έχουμε για το τουριστικό προϊόν. Φρέσκες ιδέες, στοχευμένες κινήσεις, προώθηση σε αγορές- στόχους, μετρήσιμα αποτελέσματα, υψηλή θέαση της προωθητικής ενέργειας. Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε έτοιμη την νέα ταυτότητα της Πελοποννήσου, την οποία και θα προωθήσουμε με συγκεκριμένα, σύγχρονα και καινοτόμα εργαλεία μάρκετινγκ, με εξειδίκευση στόχων και ασφαλώς με πολλές συνέργειες με τους φορείς και τους ιδιώτες»
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου