Κοινωνία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Σκίτσο - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Τοπική Αυτοδιοίκηση - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση

Σας περιμένουμε στην ηλεκτρονική μας έκδοση
Επισκεφθείτε ΤΩΡΑ το site του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. www.anagnostis.org. Κλικ στην εικόνα

7/5/11

Τα προϊόντα της Πελοποννήσου στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ

Την τοποθέτηση των Πελοποννησιακών προϊόντων σε περίοπτες θέσεις στα ράφια των πελοποννησιακών καταστημάτων και την διευκόλυνση της πρόσβασης των Πελοποννήσιων παραγωγών απευθείας στους αρμόδιους των super market για τις τοποθετήσεις προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το κόστος των δικτύων που αναλαμβάνουν την διαμεσολάβηση και επιβαρύνουν την τελική τιμή των προϊόντων, μειώνοντας την ανταγωνιστικότητα τους, ζήτησε ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης, από τις μεγάλες αλυσίδες Super Market καθώς και από μεμονωμένα καταστήματα εμπορίας τροφίμων και ποτών που δραστηριοποιούνται στην Πελοπόννησο.


Σε συνάντηση των εκπροσώπων των επιχειρήσεων με τον περιφερειάρχη και τους θεματικούς Αντιπεριφερειάρχες Ντίνα Νικολάκου και Ανδρέα Πουλά, συζητήθηκε γενικότερα η «Ανάδειξη και Προώθηση των Πελοποννησιακών Προϊόντων», με απώτερο στόχο την δημιουργία μιας ισχυρής τοπικής οικονομίας.

Η περιφέρεια θεωρεί ότι αυτό μπορεί να γίνει μεταξύ άλλων, με την τοποθέτηση εξαιρετικών προϊόντων στα μεσαία και πάνω ράφια των Super Market και η προώθησή τους παντού, ακόμα και στην ομογένεια. Η εξασφάλιση της φερεγγυότητας της ποιότητας θα μειώσει σε τοπικό επίπεδο ακόμα περισσότερο το κόστος της προώθησης.

Ο κ. Τατούλης σημείωσε με έμφαση ότι ο εξορθολογισμός της αγοράς περνά μέσα από την καλή σχέση του ενός φορέα με τον άλλο και ότι η τοποθέτηση αγροτικών και οικογενειακών προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων θα προσφέρει σημαντικά περιθώρια βελτίωσης αυτής της σχέσης.

Ο περιφερειάρχης επανέλαβε την καίρια παρέμβαση της Περιφέρειας σχετικά με το εγχείρημα θεσμοθέτησης του brand name «Πελοπόννησος», ενώ διευκρίνισε ότι έργο της περιφέρειας είναι και η ισχυροποίηση της «πελοποννησιακής συνείδησης καταναλωτή».

Όπως ανακοινώθηκε τα επιμελητήρια θα αναλάβουν την ευθύνη του παρατηρητηρίου των τιμών και των προϊόντων σε περιφερειακό επίπεδο, προκειμένου να συνδράμουν την αποτελεσματικότητα του ελέγχου της Περιφέρειας.

Ο κ. Τατούλης, τέλος ανακοίνωσε ότι δρομολογούνται εξελίξεις στο θέμα του αεροδρομίου της Τρίπολης, με τη σκέψη να καταστεί εμπορικός κόμβος εξαγωγής των Πελοποννησιακών προϊόντων και να δέχεται και πτήσεις charter. Στο μείζον θέμα για τους παραγωγούς, αυτό της ετικέτας των προϊόντων που διαθέτουν στα Super Market, ο Περιφερειάρχης υποστήριξε ότι δεν είναι δυνατόν αυτά να τυποποιούνται στο όνομα οποιασδήποτε αλυσίδας, καθώς δημιουργείται αντίφαση, όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Υγεία - ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | on line Εφημερίδα | www.anagnostis.org | ΑΡΓΟΛΙΔΑ